pozadi-prozek.png

Proč si vybrat Marbes?

Jsme česká softwarová a konzultační společnost působící na trhu od roku 1997. V současné době je nás více než 100 a stále se rozrůstáme. Naše sídlo se nachází v Plzni a máme pobočky v Praze a Brně. Vytváříme, nasazujeme a staráme se o unikátní softwarová řešení pro veřejnou správu i komerční zákazníky. V oblasti veřejné správy dlouhodobě vyvíjíme a implementujeme komplexní informační systémy pro subjekty státní správy a samosprávy. Pro komerční zákazníky vyvíjíme a implementujeme například řešení v oblasti e-commerce.  

 

Nabízíme neformální firemní prostředí, pružnou pracovní dobu (s možností home office), možnost dalšího vzdělávání, pravidelné firemní snídaně, počítač a mobilní telefon dle vlastního výběru. 

Petr Vybíral

Jeden ze zakladatelů společnosti

S kolegou Pavlem Hádkem jsme začali podnikat už při studiu na VŠ, Marbes consulting jsme založili v roce 1997.

Z „firmy“ o dvou lidech se nám v průběhu let podařilo vybudovat softwarovou a konzultační společnost, která má aktuálně přes 100 zaměstnanců a řadu zákazníků z celé České republiky a několik v zahraničí.  V Plzni sídlí vývoj a část konzultantů, další pobočky máme v Praze a v Brně.

Základním faktorem úspěchu firmy jsou jednoznačně její lidé. Mám to štěstí, že pracuji s rozumnými a pracovitými kolegy.

Snažím se zachovat určitou rovnováhu mezi potřebami firmy a potřebami lidí, kteří u nás pracují. Jsem pyšný na to, že  více než polovina lidí je u nás přes 10 let, což je pro mne nejlepší důkaz, že se rovnováha vesměs daří.

Znám všechny zaměstnance jménem, to je jistě pozitivní.

 
Lukáš Bendík

UX/UI designer, v Marbesu od roku 2008

Do Marbesu jsem nastoupil v roce 2008 díky spolužákovi, který zde již nějakou dobu pracoval a doporučil mi tuto firmu. Nastoupil jsem na pozici technického konzultanta. To znamenalo, že jsem poskytoval technickou podporu vývojovému týmu, který se staral o skupinu produktů. 

 
Postupně, jak jsem získával znalosti vyvíjených produktů, jsem se začal zapojovat do přípravy zadání a stal se spojovacím článkem mezi konzultanty a vývojovým týmem. V dalším průběhu času jsem se začal více orientovat na přípravu zadaní s větším důrazem na návrh uživatelského rozhraní. Tím jsem se postupně stal členem UX/UI týmu, který se aktuálně stará o návrhy všech aplikací, které jdou do vývoje.  

 

Za roky strávené v Marbesu si nejvíc cením toho, že jsem si mohl volit směr dalšího osobního rozvoje. To přede mě kladlo a klade nové výzvy a překážky, takže jsem se za celou dobu rozhodně nenudil. Samozřejmě k práci patří super parta, která tady je. 

 
Michal Hanzlíček 

IT specialista, v Marbesu od roku 2012

O společnosti jsem se dozvěděl od kamaráda, který již zde pracoval. Nejprve jsem v rámci studia na střední škole nastoupil na 14denní praxi. Brigádně, při studiu na vysoké škole, jsem zde začal pracovat od roku 2012 jako asistent správce sítě. 

Po dokončení studia na vysoké škole jsem v roce 2015 nastoupil na plný úvazek na pozici technického konzultanta. Z počátku jsem měl na starosti několik vývojových serverů a prostředí aplikací. Po čase jsem se začal starat o další firemní servery i mimo vývojová prostředí.  V průběhu dalších let jsme ve firmě začali postupně u serverů přecházet z Windows na Linux, což jsem dostal s kolegou na starost. Toto je momentálně moje hlavní náplní práce. Starám se o chod celého firemního prostředí.  

V Marbesu se mi celkově líbí prostředí, lidé (panuje zde rodinná atmosféra), pružná pracovní doba a možnost pracovat z domova. Další oceňovanou věcí je volnost, která mi umožňuje libovolně si zvolit hardwarové a softwarové prostředky. 

 
Martin Berka

Vývojář na částečný úvazek, v Marbesu od roku 2016

O firmě Marbes jsem se dozvěděl od známého. Nastoupil jsem na pozici programátora v roce 2016. Nejdříve jako brigádník, později na částečný úvazek při studiu na vysoké škole. V současné době stále studuji a k tomu pracuji, v závislosti na vytížení ve škole. 

To, čeho si v Marbesu cením, je dobrý kolektiv, získávání nových zkušeností a znalostí, protože se stále učím novým technologiím. Dále si cením pružné pracovní doby. Tu si mohu dynamicky měnit dle svých potřeb v závislosti na studiu. Také vidím jako velké plus to, že jsem již během studia získal zkušenosti z reálné firmy.  Zjistil jsem, jak skutečně probíhá vývoj softwaru, což je něco, co mi nemohou nahradit žádné studijní znalosti. 

 
Martina Zemanová

Konzultantka, v Marbesu od roku 2007

Již v předchozím zaměstnání jsem pracovala v IT oboru, jako analytička. O Marbesu jsem se dozvěděla z internetu. Nastoupila jsem v roce 2007 na pozici konzultantky. Z počátku jsem se seznamovala s již existujícími produkty. Později jsem se začala podílet na vývoji nových aplikací a také se více věnovat implementačním projektům.   

Po nějaké době jsem se přesunula do týmu podpory, který se stará o stávající zákazníky. Mou náplní práce jsou úkoly zahrnující vše od sběru požadavků zákazníka, následného zpracování analýzy, přes komunikaci s vývojem, zdokumentování řešení a otestování prostředí až po samotné proškolení uživatelů. Práce je zajímavá a různorodá, ale hlavně je to práce s lidmi.

Na své práci si cením především přátelských vztahů, a to jak na pracovišti, tak i mimo něj, a přístupu vedení ke svým zaměstnancům. Společně všichni fungujeme jako jeden velký tým.

 
Josef Svoboda 

Vedoucí vývoje, v Marbesu od roku 2002

Informaci o firmě jsem získal od spolužačky ze školy, která do Marbesu chodila na brigádu. Nastoupil jsem v roce 2002 na pozici konzultanta.
 

Z počátku vše fungovalo tak, že jeden člověk měl na starosti všechny činnosti, od programování, konzultací u zákazníka, instalace, konfigurace, dokumentace, až po testování. Všichni dělali všechno. Po nějaké době jsem začal omezovat kontakt se zákazníkem, začal jsem se více věnovat analytické činnosti a navrhovat řešení. Obecně jsem se zaměřil více na interní věci ve firmě.

Postupně s růstem společnosti a zvětšujícím se množstvím produktů začali uvnitř firmy vznikat malé vývojové týmy. Každý tým měl na starost vždy konkrétní skupinu produktů, o kterou se staral. Já jsem se stal vedoucím jednoho z nich. S dalším růstem společnosti začalo docházet ke slučování jednotlivých týmů z důvodu větší pružnosti, až vznikl jeden vývojový tým, který měl na starost všechny vyvíjené produkty. Já jsem se stal jeho vedoucím, takže se nyní starám o chod celého vývoje.

Na práci v Marbesu se mi líbí kolektiv, máme tady spoustu inspirativních lidí. Dále se mi líbí firemní prostředí. Také práce, která tady určitě není stereotypní, protože svět technologií se neustále mění.

 
pozadi2.png
Tomáš Legát

Technický konzultant, v Marbesu od roku 2008

Firmu Marbes mi doporučila agentura, která mě sama kontaktovala. Nastoupil jsem na pozici konzultanta v roce 2008. 

Nejprve jsem se seznamoval s vyvíjenými aplikacemi, zejména jsem se zajímal o jejich technickou stránku. Postupem času jsem se začal zabývat instalací a správou aplikací, a to jak na straně zákazníka, tak i uvnitř firmy. Stal jsem se technikem/administrátorem. Je to rozmanitá práce, která má široký záběr a je pro mě nesmírně zajímavá. Neustále dochází ke změnám co se technologií týče, takže se učím stále něco nového a rozhodně se nenudím. 

Na své práci si cením pružné pracovní doby, která mi umožňuje rozdělit čas mezi rodinu a praci dle vlastních podmínek. Také se mi líbí pracovní prostředí (nemáme zde žádný open space). 

 

Máte zájem s námi spolupracovat?

​Dejte nám vědět.

Máte nějaký dotaz nebo se chcete zeptat na další informace? Zavolejte nebo nám napište.

+420 378 121 500

Marbes
na Facebooku

Marbes
na Linkedin

Kontaktní formulář
arrow&v
Nahrát soubor CV
Maximální velikost přílohy je 15 MB.
mapa.png

Kde nás najdete?

  • Sídlo společnosti

    Brojova 16
    326 00 Plzeň

  • Pobočka Praha

    Hráského 25

    148 00 Praha 11 - Chodov

  • Pobočka Brno

    Konopná 12 

    617 00 Brno

© Marbes kariéra, Všechna práva vyhrazena